Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Βασίλειος Δ.Καυκούλας 45 ετών

Έχασε τη μάχη με τη ζωή τις νυκτερινές ώρες,
ο Βασίλης Δημ.Καυκούλας.Ο εκλιπών είχε τραυματιστεί βαριά το περασμένο Σάββατο το βράδυ σε τροχαίο ατύχημα στην Αθήνα,όταν η μεγάλη κυβισμού μηχανή που οδηγούσε , προ-σέκρουσε με σφοδρότητα σε σταθμευμένο φορ-τηγό αυτοκίνητο.Ο θάνατός του σκόρπισε μεγ-
άλη θλίψη και οδυρμό στην τοπική και όχι μόνο κοινωνία.Η κηδεία του άτυχου 45/χρονου, θα γίνει στην Βαλύρα το προσεχές Σάββατο 5 Ιουνίου και ώρα 11:00,από τον ενοριακό ναό του Αγίου Αθανασίου.Ο Θεός να τον αναπαύει.
Στους οικείους του εκφράζουμε τα θερμά μας
συλλυπητήρια.

1 σχόλιο:

  1. Στο Βασίλη μας από τους γονείς του
    Γεννήθηκες στην Καλαμάτα γιέ μου, και ένιωθες Αρκάς και το καυχιώσουν ακριβέ μου.
    Με πνίγουν οι λυγμοί Βασίλη μας και αδυνατώ να σου αφιερώσω λόγια, λόγια της πίκρας και του μισεμού.
    Βασίλη μας, μας έφυγες νωρίς και λάθρα, ποιός το περίμενε τέτοια αποκοτιά. Σε κλάψανε συγγενείς γνωστοί και φίλοι και όλοι σου ευχήθηακν "καλό ταξίδι".
    Περνούσες τη ζωή σου γλέντι αληθινό, δίχως μετάνοια, μήτε χαλινό. Τώρα παραξενεύεσαι γιατί ο θάνατος να σε συλλογιστεί που δεν τον συλλογίστηκες ποτέ σου!
    Παραμονή του μνημοσύνου σου σε επισκέφτηκαν δύο φίλοι και ανήμερα τετράδα φίλων σου σε τίμησε "Εκατόνταχέ" μου Εσύ.
    Φιγούρα τραγική οι γονείς σου, ευχαριστούν όλους που συμπαραστάθηκαν στο βαρύ και ασήκωτο πένθος τους.
    Καλό ταξίδι αλαργηνό καράβι στου απείρου και στης νυχτιάς την αγκαλιά με τα χρυσά σου φώτα. Να'μουν στην πλώρη σου ήθελα για να κοιτάζω γύρω, σε λιτανεία να περνούν τα ονείρατά τα πρώτα.
    Δημήτριος Καυκούλας

    Και η Ευχή της Μάνας
    Αγάπη μου ήσουν παιδί, παιδί μου είσαι άντρας, σύρε ακριβέ μου στο καλό, μη σε προφτάσει η μπόρα. βλέπε, απιδί μου, πάντα εμπρός. το χρές μη σε πικαρίνει. Γιέ μου όλοι θα φύγουμε κι αν μείνεις τελαευταίος σύρε και πάντα να 'σαι ορθός και πάντα να ωραίος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή